05 April 2011

Tänu


Blogides ringi kolades leidsin Heleena blogis toreda 
üllatuse. Seda põnevam, et ma Tema blogi peale polegi
varem sattunud. Rohkem kui tunnustuse eest on mul hea 
meel uue ja kauni blogi leidmise üle.

Aitäh sulle!

Ma praegu küsimustele ei jõua vastata.
Teen seda hiljem aga tahaksin ise ära
märkida paar lemmikblogi.

Miret - üks minu lemmikuid. Tal on alati kõige 
ilusamad pildid ja toredamad ideed. On kohe selline
mõnus ja soe blogi. Kes veel ei tea, minge kindlasti vaatama.

Krista - tema blogi tutvustamist ei vaja. Iga kord, 
kui selle lahti teen, tahaksin juba homme ta
juurde pildistama minna (kunagi lähen kah) ja tema 
beebipildid on maailma ilusamad.

2 comments:

  1. Suur suur tänu, Anne-Mai! Kui kunagi Eestisse tuled, broneeri mulle natuke kohvikuaega! Kallid pisipojale!

    ReplyDelete
  2. Aitäh Miret, kohvikusse tulen hea meelega:)!

    ReplyDelete