11 March 2011

Hortensia ♥


Mõned pildid ühtedest minu lemmiklilledest...






5 comments:

  1. Ahh ja ohh, minu lemmikud ka, eriti sinised ning roosa ja rohelise kirjud!

    ReplyDelete
  2. Ühed minu lemmikud ka. Valged ja roosad hortensiad on kohe eriti kaunid. Just hiljuti viskasin kevadeootuses välja eelmise aasta kuivatatud hortnesiapuhmikud. Tuleb ruumi teha uuele loodusringile.

    ReplyDelete
  3. Mul on praegu pisike, ühe õiekobaraga sinine aknalaual potis. Edaspidi kolib suveks terrassitaimeks suure potiga ja talvituma keldrisse, Eesti kliimas ei pidavat see konkreetne talve õues üle elama.
    Aga kohutavalt ilusad on, nii et usun, et kuigi muidu olen mugav aednik, siis selle hortensiaga mässamine tasub ära :)

    ReplyDelete
  4. Hortesia on tõeline kaunitar! Isegi need tavalised Eesti hortensiad on tore vaasi panna. Õnneks on emal aias ikka korralik põõsas, milles saab ragistada :).

    ReplyDelete
  5. Jah, mulgi aias kaks suurt põõsast:).

    ReplyDelete