29 November 2010

Sünnipäev ja kingitus blogilugejale


Tere kõigile!

Minu blogi saab täna 1 aastaseks.
Palju õnne!

Blogimisega olen avastanud täiesti uue maailma.
Palju inspiratsiooni ja kaunist.
Täis andekaid, heatahtlikke ja toredaid inimesi.

Tänan kõiki kes seda blogi külastavad
ja aegajalt ka mõne kommentaari jätavad:).

Otsustasin ühele külastajale väikese kingituse teha.
2 kaunist sisustusajakirja.
Otsustasin see kuu topelt võtta, üks mulle
ja üks Sulle.
Teemaks ikka minu lemmikud shabby chic,
valge, taaskasutus, maakodu jne.



Vivere Country



Casa Romantica Shabby Chic

 
Tegemist on detsembri numbritega ja on itaalia keeles.
Ärge kartke, juttu on neis vähe ja kauneid pilte palju.

Võid olla ükskõik millises maailma otsas.
Mul pole vahet, kuhu need postiga saata.

Niisiis..... kui tahad neid ajakirju endale saada siis:

1. Jäta kommentaar. Kui oled blogija, siis kirjuta ka oma
blogi aadress. Kui lihtsalt lugeja, siis näiteks e-mail.
2. Teise hääle saad siis kui hakkad järgijaks ehk followeriks.
Kui sa seda juba oled, siis maini seda oma teises 
kommentaaris. (Vabatahtlik!)

Ajakirjad loosin välja neljapäeval,  2. detsembri õhtul.

24 comments:

  1. Oi kui põnev! :)
    Loen Sinu blogi alati huviga ning ootan põnevusega igat uut postitust!
    Followin Su blogi läbi Google Readeri juba päris mõnda aega. Nüüd vajutasin siin ka ametlikult nuppu "Follow" :)
    E-maili aadress on mul siinse profiili all olemas! ;)

    ReplyDelete
  2. Palju Õnne sünnipäevaks!
    Kiikan Sinu blogisse pea iga päev , alati palju inspiratsiooni ja ilusaid pilte!
    Jõudu ja jaksu edaspidiseks.
    Ilse

    ReplyDelete
  3. Suurimad õnnesoovid!!!
    Ülimõnus blogi,ainult kiidusõnad! Leidsin selle alles hiljuti ja sain kohe pikemalt oma aja põnevalt sisustatud. Väga meeldivad ka blogisoovitused.
    Soovin jaksu ja jõudu!
    Minu blogi pole küll miskit erilist, aga siin ta on www.littlemyscrap.blogspot.com
    Ja Follower sai minust juba kohe esimesel silmapilgul :D

    ReplyDelete
  4. Palju õnne! Mina loen Sinu blogi mõned kuud, väga armas blogi ja ootan uusi postitusi huviga.
    Sattusin suurede vaimustusse jõuluehete postitusest ja vorpisin suure hunniku endalegi sarnaseid palle.

    ReplyDelete
  5. Õnne sünnipäeva puhul! Jälgin Su blogi juba mõnda aega. Head ideed kuluvad alati ära, kuna tegeleme ise perega parasjagu oma kodu ehitamisega. Mina ise aga suurem asi sisustaja ei ole kahjuks. Minu tagasihoidlik ajaveeb: http://nemad.pri.ee/jutud

    ReplyDelete
  6. Õnnitlused!
    Tõeliselt armas ja inspireeriv blogi.

    ReplyDelete
  7. Palju, palju õnne sünnipäevaks!
    Mina juba vana lugeja... ja jälgin ka readeris.

    Mul täna ühe sõbrannaga oli järjekordselt juttu, kuidas me mitte kunagi, mitte midagi ei võida. Kuigi usinalt kõikvõimalikke kaarte ja muid asju täidame.
    Panen siis järjekordse ristikese teele :)

    ReplyDelete
  8. Nii vahva :) ka meie kohvikul on kolmapäeval esimene sünnipäev :P - sinu blogi loen iga päev läbi bloggeri, kes su igat update näitab :P oled hästi tubli ja põnevate ideedega neiu :) palju palju õnne pisikese puhul ka!

    ReplyDelete
  9. Õnnitlused sünnipäeva puhul!
    Ei teagi, millal ma Sinu blogi jälgima hakkasin, igal juhul on see mul otsast lõpuni läbi vaadatud, loetud, sirvitud :) Ja kui ideedest puudu, siis vaatan ikka ja jälle pilte. Panin nüüd end followeriks ka, aga noh, ma nagunii vaatan siia iga päev, et äkki on uus postitus :D
    Mul võitmiste kohta sama jutt mis Kristal. Aga selle kohta vist öeldakse, et kel ei vea õnnemängus, veab armastuses :) Kuid proovida ju ikka võib!
    Igal juhul soovin Sulle jaksu ka edaspidi seda imevahvat ja inspireerivat blogi pidada! Ootan alati huviga uusi postitusi :)

    ReplyDelete
  10. Õnnesoovid!
    Lugeja olen juba mõnda aega ja alati ootan suure huviga uusi postitusi.
    Minu väike tagasihoidlik blogi: http://soolasestmagusani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Palju õnne blogile ja suured tänud sinule nii armsa blogi eest!

    Mina ka juba pikaajaline lugeja, jälgin bloglinesis (hetkel veel täitsa töötab), kuid vajutasin nüüd siingi follow :)

    ReplyDelete
  12. Palju, palju õnne!!
    Väga armas blogi, hea pilte vaadata ja unistada... Kohe hea hetk on see, kui Sul jälle uus postitus, mida lugeda/vaadata. Tänud, et seda teed ja blogile pikka iga!

    ReplyDelete
  13. Kulla Anne-Mai! Olen olnud su lugeja-järgija juba aasta ja oma imeilusate ning inspireerivate sissekannetega tood mu päevadesse tõelise energiasüsti. Siin ära käies tekib kohe tahtmine midagi kasvõi enda kodus muuta. Loodan, et saan su toredaid sissekandeid pikalt vaatamas käia! Jõudu sulle ja tervist uuele väiksele ilmakodanikule!

    ReplyDelete
  14. Õnne aastapäevaks!
    Näitasin su blogi kunagi ka oma emale, kes ütleb nüüd, et kui tööl üle viskab, siis teeb selle blogi lahti - et midagi ilusat vaadata:)
    Kristel

    Minu e-mail: kristel.sn@mail.ee

    ReplyDelete
  15. Õnne blogile ja blogi pidajale!
    Jaksu, põnevaid ideid ja häid mõtteid!

    ReplyDelete
  16. Palju õnne sünnipäevaks ! :) ning jätka ikka samamoodi

    ReplyDelete
  17. Õnne blogile ja inspiratsiooni Sulle!

    ReplyDelete
  18. Õnnitlused!!! :)
    Tänu yhele sõbrannale sattusin taas Su blogile.. Isegi ei tea kuskohast esimest korda sai see avastatud, aga väärt ideid on siin kuhjaga!!! Aitäh!

    evely777@live.com

    ReplyDelete
  19. Õnnitlused!!! :D

    Väga armas blogi on sul ja palju hästi ideid!

    ReplyDelete
  20. Palju õnne 1. aasta täitumise puhul! Mina olen ka selle blogi pidev jälgija, sest meie maitsed ühtivad päris paljuski:) Minu blogi on: http://kojaliisi.wordpress.com/ Blogi jälgin feeds listist, kus on kohe näha kui mõni uus postitus on tehtud:)e-mail: kojaliisi@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Palju õnne esimeseks sünnipäevaks!
    Mina olen sinu blogi jälginud juba aasta algusest peale- väga ilusad pildid ja palju häid ideid.

    ReplyDelete
  22. Üks minu lemmikblogidest! Siit olen saanud palju inspiratsiooni ja huvitavaid ideid! Nüüd olen ka
    Follower :D
    Jätka ikka samas vaimus ja õnne sünnipäevaks siis ka!
    Ja muide patt oleks mitte osa võtta sellest loosimisest, kuna ajakirjad on nii ahvatelevad.

    ReplyDelete