04 November 2010

Sügispärg



Jätkuks hommikusöögi postistusele...
Kuna lehti tõin koju terve hunniku, siis otsustasin
nendest kohe ka ühe sügisese pärja teha.
Näitan, kuidas ma seda tegin.


Esiteks on vaja lehti, või ükskõik mida, mis loodusest inspireerib.
Kuigi aeg on juba selline, et palju enam saada pole,
olen kindel, et siiski midagi leidub.


Teiseks on vaja tugevamat traati. Kuna mul parajat juppi
käepärast polnud, siis kasutasin seda vana traadist riidepuud.
Vääna see ringikujuliseks, minu oma väga täpne ei tulnud,
aga ajas siiski väga hästi asja ära.


Võta punt lehti ja seo nad peenikese traadiga kinni.
Jäta otstesse varu.


Nüüd seo see varu ümber traadist rõnga....


Jätka samamoodi.


Ja voila... valmis ta ongi.
Kiirelt ja väga lihtsalt.


Kuna see pärg väga kaua ei kesta, sest
lehed hakkavad siiski värvi muutma ja ära kukkuma,
otsustasin ta kohe väga nähtavale kohale panna.
See sobib mu kööki mõneks päevaks kohe imeilusti!

2 comments:

  1. Väga armas :)
    Aga kas gaasipliidi kohal vähe ohtlik pole? :)

    ReplyDelete
  2. Ma ise ka kahtlesin selles, aga siiani pole põlema läinud:)

    ReplyDelete