18 November 2010

Kõrvitsaseemnetest jõuluehted

Tere kõigile!!!

Otsustasin see aasta jõuludeks
palju dekoratsioone ise teha.
Esimesed neist on valmis ja näitan
neid Teilegi. Kuna ma väga osavnäpp pole,
siis olin siiski väga tubli ja andsin oma parima.
Ise tehtud ju alati hästi tehtud:))



Esiteks väike pärg kõrvitsaseemnetest.


Vaja on kõrvitsaseemneid, mina ostsin need
toidupoest, suur pakk alla 1 euro. Jätkub
kohe mitmeks pärjaks. Teiseks pärjavorm hobi/
käsitöö poest. Mul ei ole õrna aimugi, kuidas seda
materjali eesti keeles kutsutakse. Kõik seda siiski
tunnevad. Tavaliselt on kodumasinad nende sees, kui
pakk lahti teha. Edasi liimipüstol ja kuldne
spray värv.


Värvisin ennem pärja ära, sest seemned ei ole
väga tihedalt pandud ja ei tahtnud, et valget näeb alt.
Nagu näha, hakkasin seemneid seest poolt liimima....


...ring ringi järel....


...kuni kõik on täis.


Veelkord kuldse spray värviga üle ja
valmis ta ongi.


Pildid tulid nagu ikka, kuigi tegelikkuses
on ta ilusam.


Seo ümber pael ja riputa seinale,
või hoopis....


...suure küünla jalana.
Minu vorm on alt sirge, mitte ümar.
Nii saab teda ka lauale panna.


Ja teiseks...


...kõrvitsaseemnetest pallid kuusele.


Nagu ikka, vaja eelnevast materjalist palle.
Seekord ma alt ära ei värvinud, sest liimisin
seemned tihedamalt üksteise peale.
Alustades alt üles.


Valmis pall on selline. Ta on juba
ilma igasuguse värvita väga ilus.
Alguses oligi mul kahju temaga veel
midagi rohkem teha, aga siiski sai
ta veel ilusam:)


Otsustasin natuke sädelust ja kuldse
paela lisada.


Kuna see aasta on mul plaanis
kuldsed jõulud, siis ka enamus
kaunistusi selles värvis tulevad.


Piltide pealt ei ole väga kuldset näha, kuigi
nad on tegelikult väga sädelevad.


 Nobedaid näppe!!!

8 comments:

  1. Väga lahe...ja väga ilus! Kuna meil siin sajab just akna taga seda lõige ehtsamat jõululund, siis tunne on täpselt õige!

    ReplyDelete
  2. Kaunid!

    Minu jaoks on kogu see jõulukaunistamine praegu pigem juba vähe groteskne - olen lihtsalt terve nädala kahes suures hotellis tolmuseid tehiskuuski kaunistanud näpud traadist katki ja nina tolmust kinni ning eile sõbranna tütar teatas puhtsüdamlikult, et ta vihkab jõule selle iga-aastase tsirkuse pärast. Lõppu veel ei ole näha. Parim jõulutunde rikkuja on selline tegevus. See muidugi ei puutu teistesse ja on lihtsalt minu kiiks, et juba ainuüksi jõuluehet ning liimipüstolit nähes puhken hüsteeriliselt naerma.

    Kusjuures need kõrvitsakäbid on väga ahvatlevad ja ma juba kergelt kaalusin nende tegemist:). Mul on isegi kõrvits tegemise ootel, kust neid seemneid saab terve kuhja.

    ReplyDelete
  3. Tänase lumesajuse ilmaga kohe eriti tore vaadata :) Väga ilusad ehted!!!

    ReplyDelete
  4. Aitäh! Kuna minule kogu see kaunistamine väga meeldib, siis teen seda juba hea meelega ka varakult. Tolmused tehiskuused ei tee vist jah kedagi õnnelikuks:)).

    ReplyDelete
  5. Vau! Kihftid! Tuli ka kohe tahtmine selliseid teha! Kindlasti kopin su ideed! Kui ikka tohib, eks?!?

    ReplyDelete
  6. Ma juba ootan, mil kõrvitsa lahti saaks lõigata :D

    ReplyDelete
  7. Kuna 6. detsembril toimuv HUULEPALSAMI TÖÖTUBA on tänaseks VÄLJA MÜÜDUD aga huvi on olnud ootamatult suur, siis sellega seoses on väike võimalus, et jõuame veel teha kordustöötoa kolmapäeval, 15. detsembril custom book report | assignment writing

    ReplyDelete
  8. LOVE those pine cones! Thanks for sharing ... I'll be linking.

    ReplyDelete