27 October 2010

Kassidest


Olen ma teile oma kiisudest rääkinud?
Vist mitte.
Tegelikult ei olegi nad minu, sest mõnda aega tagasi hakkas üks hulkuv kass meil aegajalt külas käima.
Kuskil poolteist kuud tagasi leidsin sama kassi koos viie väiksega aias olevast põõsast.
Kiisudele kodu otsimine on lõppenud edutult ja ei teagi, mis nendega peale hakata.
Kurjad on nad kah, ei lase lähedalegi. Ainult toitu nurudes teevad kõik 6 kõva kisa. Loll vanakass ees ja väikesed järel.
Ei teagi, mis nendega peale hakata.
Varjupaika meil siin kah pole:(
On kellelgi mõnda hea ideed?






4 comments:

  1. Kui imelik - paar ööd tagasi nägin sellist und, et minu juurde hakkas kasse kogunema - esialgu söötsin ühte ja siis järjest tuli neid arvukalt juurde - ja nüüd loen, et Sul see tõelisus. Kahjuks unenäol lõpplahendust ei olnud.

    ReplyDelete
  2. :) Kahju jah, küll oleks hea teada olnud, millega unenägu lõpeb.

    ReplyDelete
  3. poegade värvi vaadates on kolm neist kindlalt emased (kolmevärvilised) - st poole aasta pärast iga 6k tagant järgmist pesakonda igaühelt neist....Kui juba hakkasid neid söötma - loomulikult ootavad nad seda Sind edasi tegevat, olen ise samas situatsioonis olnud. me steriliseerisime emase kassi ja ilmselt jääb ka üks emane poeg meile steriliseerida, koju ma neid võtta ei saa, seal isegi kolm kassi.Aga teil vist kliima pehmem, saavad ise hakkam. Steriliseerida oleks muidugi hea, kui ise ei jaksa, äkki on seal mõni organisatsioon, kes seda korraldab.

    ReplyDelete
  4. Steriliseerimine on 150 euri kass, nii et jääb ära. 1 jätan endale, vb ka 2. Keegi pakkus välja, et jätta kassid kiriku kõrvale. Ei tea kas süütunne peaks sedasi väiksem olema? Ainuüksi mõtte pärast juba halb tunne:(. Kuidas küll elavad need inimesed rahulikult edasi, kes pikka aega kodus oleva lemmiklooma välja viskavad? Kole-kole.

    ReplyDelete