10 October 2010

Jõulud?


Kas on liiga vara jõuludest rääkida?

Sel aastal on mul jõuluärevus eriti vara juba pihta hakanud. 
Jõulud on mu lemmikpüha ja see aasta tahan ma seda kohe väga eriliselt tähistada.
Võib olla ka sellepärast, et see aasta tähistame jõule oma kodus, muidu oleme iga aastal Eestis olnud.
Mõtlen vaikselt kodukaunistamise, ehete ja ka laua peale. Olen otsustanud see aasta mõned jõuluehted ise teha, mida hiljem ka teiega jagan. Novembri lõpupoole, sest enamuste jaoks on siiski veel vara.
Kuigi poodidesse tulevad jõuluasjad juba lähiajal, st oktoobris, siis olen täheldanud, et enamus inimesi ei ole sellega sugugi rahul. Et võiks ju detsembri alguseni oodata, rikutakse siin jõulumeeleolu juba nii vara ära.

Igatahes, ennem novembri lõppu luban mitte jõuluteemalisi postitusi teha... siis aga hunnikuga!


No comments:

Post a Comment