19 September 2010

Staaride elutoad

Kuidas sisustaksid sina oma kodu kui sul oleks piiramatult võimalusi?
Sa palkaksid sisekujundaja, kes valib kõige kallima ja uhkema sisustuse ja muudab su kodu näitusekoduks? Või hoopis ise tehes valid kõige mugavama diivani ja pehmeva vaiba? Olgugi, et allolevate kodude omanikud saavad endale lubada midaiganes, tunduvad need olevat natuke kunstlikud ja vaid külaliste vastuvõtmiseks.
Aga ega ma siis täiesti negatiivne kah pole, enamus neist on ju väga ilusad, kuigi jah mitte just eriti hubased.

Ben Stiller

Olgugi, et toas on klaasist uks on ta ikkagi oma tumedate värvide tõttu natuke pime.

Candace Bushnell

Ilus ja valgusküllane! Ja mulle väga meeldivad need diivanid ja lühter. Ainuke asi, mis minu avates siia tuppa ei lähe, on diivani kohal olev maal.

Sarah Jessica Parker

Väga lihtne, võibolla liigagi aga tundub, et sellel diivanil vähemalt istutakse ja kodus sees elatakse.

Donatella Versace

Kas keegi on üllatunud, nähes pildi all nime? Kui mugav oleks laupäeva hommikul ajalehe ja tassi kohviga end sellele diivanile visata?

Julianne Moore

Ilus, suur ja päikest täis ruum aga need diivanid tunduvad küll kõige ebamugavamad olevat. Kuhu selga toetada?

Cindy Crawford

See tuba mulle täitsa meeldib, kõige hubasem neist. Puidust lagi toob koju soojust juurde, võibolla ka sellepärast, et mulgi sarnane lagi, ainult et veel tumedam.

Aerin Lauder

Ilusad värvid ja palju valgust. Sellises elaks isegi.

John Mayer

Liiga sätitud. Kohe näha, et sisekujundja on kõik oma maitse järgi teinud. Kitarr on ainuke, mis annab omanikust aimu.

Jessica Stam

Fantastilised aknad!!!

Pildid: Elle Decor

4 comments:

  1. Mina olen ammu üle saanud mõttest, et mis teised mu kodust mõtlevad. Mu kodus PEAB mugav olema kogu perel. Ja need inimesed, keda ma oma koju kutsun, nemad ju tulevad meie enda mitte mu kodu pärast. Mis siis, et mu ema aed tundub mulle dzungel - ta ise on seal üliõnnelik. Sisekujundajat kasutaks ma pigem heade paigutuse ideede osas - kuidas kõige efektiivsemalt ruum ära kasutada.
    Ps! Aitähh, et sellest blogist osa saan. Olen siit nii mõnegi idee saanud.
    Marje

    ReplyDelete
  2. Oma isiksuse sisekujunduses on ikkagi kodu ja keegi teine ei tea seda paremini kui inimene ise ja kuna mulle endale väga meeldib ka stiilipuhas kujundus, siis minu kodu on eelkõige stiilne, mugav ja isikupärane.

    Anne-Mai sulle meeldib ilmselt ka selline stiil väga? :) http://bit.ly/aeUNcH

    ReplyDelete
  3. Loomulikult on kodu üks väga isiklik koht ja keegi teine ei tea paremini kuidas seda päris õiget ja oma saavutada. Seda enam näitavad ülemised pildid, et raha eest isikupära ei osta. Kodu peaks ka ilus vaadata olema, aga mugavus siiski ennekõike.
    Raf, kuna mu arvutisse üritavad kogu aeg igasugused ebameeldivused sisse saada, siis tundmatuid linke kahjuks lahti ei tee:)
    Aga tänan mõlemat kommentaari eest.

    ReplyDelete
  4. Kusjuures iga pilt oli ikkagi väga iseloomulik omanikule. Ben Stilleri kodust olen ka varem pilte näinud ja tundus mõnusana.
    PS! Mul midagi ühist SJP-ga: samasugune ajalehehoidja :).

    ReplyDelete