12 September 2010

Granaatõun


Mul kasvab akna all üks väike granaatõunapuu.

Tänavu on kolmas aasta, millal ta vilju annab ja tervelt 10 lugesin kokku. Kuna eelmine aasta oli neid ainult 4 ja üle-eelmine 8, siis on see ikkagi edasiminek.

Kevadel on puu tavaliselt õisi täis, aga kuna mingil ajal on tavaliselt tuulised ja vihmased ilmad, siis kukuvad enamus õisi lihtsalt ära.

Kuna septembris nad valmis saavad ja mulle väga maitsevad, siis suutnud ma enam vastu panna.

Päris valmis nad veel polnudki ja oleks võinud ikkagi oodata umbes 10 päeva, sest on veel roosakad kuigi täitsa magusad.




4 comments:

  1. Milline elu, graantõun oma aiast.. Jah, kui ma muidu võin Eestis elada küll, siis sellised postitused on liiast :)

    ReplyDelete
  2. Mmmmmm - ma armastan granaatõunu! Paluks mitte rohkem kadedaks teha :).

    ReplyDelete
  3. Sa oled õnneseen, granaatõun on mu lemmik. Kus sa küll elad?

    ReplyDelete