08 August 2010

Sisustusajakirjad


Ma armastan sisustusajakirju! Mul on neid palju. Suure osa olen ära visanud, veel rohkem hoiule pannud. Siis on veel osa kõige paremaid, mis koguaeg käe ulatuses.

Eelistan ajakirju raamatutele, sest sisutusraamatud on tavaliselt kallid ja paljud teemad korduvad. Loomulikult on mul olemas ka mõned tõeliselt head ja klassikalised raamatud. Kuigi Eestis käies haaran mõne sealsegi ajakirja kaasa, siis on nad tegelikult palju õhemad ja ka täis rohkem reklaami. Eesti kodud on ilusad ja neid on piisavalt, aga ühes ajakirjas võiks neid veidike rohkem olla.  

Tean, et igalühel on oma erilised hetked ja rituaalid. Minul on selleks päev, kui uute ajakirjadega koju tulen. Aeg lesida ja unistada. Pika otsimise peale (siin ilmub neid tõesti palju) olen leidnud oma lemmikud. Neis on just kõike seda mis mulle meeldib ehk siis veidi ka temaatilised: shabby chic, provence, taaskasutus, kõik vintage, erinevad isetegmise projektid, õpetused jne jne.
Tean, et Eestis neid saada pole, aga kui teil õnnestub kuskilt reisilt või lennujaamast kaasa haarata, siis soovitan kindlasti. On väärt juba piltide, neis leiduvate kodude ja ideede pärast.

 






1 comment:

  1. See ajakirjadega kojutulemise ja unistamise ja lesimise teema on täpselt see, mida ma mõtlen ja tunnen...

    ReplyDelete