03 August 2010

La Maison


Kuidas mitte armastada vanat ja originaalset prantsuse stiili? Kuidas ma endale küll sellist kodu tahaksin. Oehh..  täis tõeliselt vanu ja kauneid esemeid, mis on kuskilt lõuna- prantsusmaa kirbuturult leitud. Küll ma olen kade nende peale, kellel on võimalus sellistes kohtades shoppamas käia, sest see on ka üks minu unistustest, suurema autoga ring Prantsusmaa ja Inglismaa maaturgudel ja laatadel teha ja leida tõeliselt põnevaid esemeid. Nagu öeldakse, et ühe mehe rämps on teise mehe aare:).








6 comments:

  1. Nii armsad romantilised vaated.

    ReplyDelete
  2. Kui sa sinna šoppama lähed, palun kaasavõtmist! Ainult, et ma olen alati arvanud, et seda tuleks teha ikka korraliku rekkaga. Muide, ka Belgias on ju terved tänavatäied kirbukaid. Oeh.....

    ReplyDelete
  3. Loomulikult rekkaga, püüdsin lihtsalt tagasihoidlik olla:)). Belgiat ei olegi mul õnne veel külastada olnud, läheksin hea meelega!

    ReplyDelete
  4. Tõeliselt vaimustavad - kõrged laed, suured aknad, palju ruumi ja see mööbel ... :)

    ReplyDelete
  5. Ma kohe ei tea kuidas seda öelda... Olen Sulle lõpmata tänulik selle imetoreda blogi eest :) Nii palju ilusaid mõtteid ja ideid, mida teostada! OH, ja sellisele rekka-reisile läheks ka isegi :)

    ReplyDelete
  6. Oi kui armas kommentaar! Aitäh sulle Katrin.

    ReplyDelete