20 July 2010

Uus köök

Jagan teiega ühte köögiprojekti, mis ei ole küll päris valmis aga ettekujutuse saab siiski. Kuna meie töömehed on suveks juba jalga lasknud (siin augustis ehitustöid ei tehta), siis saab ta päris valmis kuskil sügisel. Tegemist ei ole koduga kus me sees elame, vaid ühe väikese vana majaga, mida hetkel korda teeme ja välja hakkame üürima. Panen need pildid siia, sest sellised sisseehitatud köögid on siin väga populaarsed ja ka vastupidavad. Öeldakse, et ehitades sellise köögi oma koju, teed sa seda vaid kord elus. Igatahes mulle nad väga meeldivad ja olen neid näinud kõikides värvides ja suurustes. Uuesti kodu ehitades teeksin ka endale ühe sellise kindlasti, koos suure leivaahjuga.
Tegemist on üle saja aastase majaga, kus esimeselt pildilt on näha, et ta on ehitatud mullale. Kahju, et ma ennen ehitamist ei taibanud pilti teha, sest praegu pole aru saadagi, et tegemist sama majaga. Piltidel segadust palju nagu remondi ajal ikka. Seinas ja eespinnal on keraamiline, tööpinnaks graniit ja kapiuksed tegi puussepp. Ülemised kapiuksed saavad ette hiljem. Päris ausalt näeb ta parem välja kui piltidel, sest plaadid on sellised vanaroosad, mitte päris sirgete äärtega natuke rustikaalsed ja samuti on graniidis seda roosat tooni.





6 comments:

  1. Kui kõik valmis, siis saab kindlasti väga armas olema, juba hetkel on seda ette tunda

    ReplyDelete
  2. Ma juba mitmendat päeva muudkui sirvin ja sirvin su blogi ja ... ei väsi ära.
    Aitäh, et seda kõike meiega jagad!

    ReplyDelete
  3. superlahe köök tuleb sellest!

    Anne-Mai, kui Sul inspiratsioon peale peaks tulema, siis ma väga ootan, et sa kirjutaksid kardinatest :)

    ReplyDelete
  4. Mulle ka tundub, et siit tuleb üks imearmas köök - juba poolikuna on teine armas!

    ReplyDelete
  5. Aitäh teile toredate kommentaaride eest!!!

    ReplyDelete
  6. Anne-Mai! Ma koliksin juba praegu sisse-sellest sai suvel räägitud.Kalli! Ema

    ReplyDelete