14 July 2010

Siit ja sealt

Tere kõikidele armsatele blogisõpradele!

Nagu ka siit näha, on mul viimasel ajal väike blogiblokk ette tulnud. Arvatavasti sellest kuumast, millest mul juba natuke kõrini on, jah ma tean... ka Eestis on praegu kuum, aga siin tahaks ainult külmkapis istuda (Appi! pool juulit ja august veel ees). Teiselt poolt ka see, et suvi on mul nii kiire aeg, mis siis lõunamaalastele tähendab tööd-tööd-tööd. Igatahes, arvuti kogub nurgas juba tolmu. Annan siiski oma parima, sest ennem suve oli palju plaane millst kõigest teile toredaid postitusi teha.

Panen siia mõned pildid väravatest ja sissepääsudest, mida ma oma kodu ümbruses jalutades tegin.






3 comments:

  1. tere taas! see kuumus on blokkinud ka kõik minu mõtted ja ma ei kujuta ette, kuidas sa seal põhjamaa inimsena veel vastu pead! ka meil tuleks siin eestis kehtestada siesta (vähemalt hommikul kella 10 kuni õhtul 19-ni):).
    imeilusad väravad!!!

    ReplyDelete
  2. Siesta on jah üks tore asi, võiks tõepoolest kõikjal olla.

    ReplyDelete
  3. Ooo jaa kuumus on ka see aasta meil tappev! Aeda saab tööle minna alles kuskil seitsmest!
    Pildid nagu ikka väga kaunid!

    ReplyDelete