16 July 2010

Nämma

Pühapäevast lubatakse õhku. Praegu on mul sees nii ventilaator kui ka konditsioneer. Nii et kinniste uste ja akende taga saab juba täiesti olla.

Olenemata kuumast on suvi ikka nii ilus ja tore aeg. Kuigi jõulud olen ma alati kodus Eestis, siis suvel tuleb kodu minu juurde ehk siis on mul ema külas, kes alati kõike nämmat toob. Alati seda päris eesti toitu. Ma olen selle paari nädalaga, mis ta siin on olnud juba enamuse ära hävitanud. Kui lendudel pagasipiirangut poleks, siis tuleks ta 5 kohvriga. Ma ei oska kirjeldadagi seda maitset, mille toob tavaline must leib, taluvõi (saabus siia külmakottide vahel) ja keedu- või suitsuvorstiga, kui sa seda pole kaua-kaua saanud:). Ei, naerda pole vaja. Tõesti väga hea on! Või siis minu lemmikud, teekonna kommid. Ja siis veel kõige parem. Kala. Kuigi seda siin on piisavalt, siis ka kõige sügavamast merest ja ka suurema valikuga  poest ei õnnestu leida vürtsikilu, marinaadis heeringat ja seda õiget suitsuskumbriat. Ok, aitab kùll!!! 

Siin pilt minu kaunitest hortensiatest.


Kaunist suve jätku kõigile, et seda kauaks - kauaks jätkuks!

No comments:

Post a Comment