21 June 2010

Prantsuse padjad ja pildiraam

Toredat algavat nädalat!

Minu nädalavahetus möödus käsitöölainel ja sain hakkama paari toreda esemega. Kuna armastus kõige vana vastu kodus on just kasvanud paaril viimasel aastal aga kodu valmis saanud ennem ja on uuemapoolne, siis üritan vastavat meeleulu luua pisiasjadega. Mul on alati padjad meeldinud ja mul on neid praegugi päris palju. Olen just viimasel ajal mõelnud nende väljavahetamisele, sest olgulgi et nad on ilusad, ei ole nad ikka need mida mina tahan. Kuna need mida mina tahan ja eriti autentsed vanad padjad on liiga kallid, siis otsustasin ise kätt proovida.

Esiteks tegin mõned Prantsuse padjad, selle maaga pole siin midagi pistmist, välja arvatud prantsusekeelsed tekstid. Arvan, et nii on palju romantilisem ja ka ilusam, meenutab Provence stiili, mis mulle väga meeldib. Otsisin netist mõned vanad, umbes 100 aasta vanused pildid/kirjad/lehed/reklaamid ja siis kandsin need kartulikoti riidele.Väga ilusad tulid ning paistavad tõesti vanad välja. Nad leidsid kohe koha ka magamistoas.






Teiseks ostsin käsitöö/hobipoest viimistlemata puidust pildiraami. Värvisin ta shabby tehnikas ära ja tulemus on siin. Ideaalne selle vana pildi jaoks, kus on peal mu ema väiksena, koos oma ema ja õega. Olen tükk aega selle pildi jaoks sobivat raami otsinud ja kõige parem oligi ise teha, sest tuli just selline nagu ma tahtsin.




Laupäeval leidsin pudi padi poest need väiksed klaaspudelid. Kas nad pole mitte armsad? Need on mõeldud pigem mõne joogi jaoks aga minu arust sobivad nad vaasina või lihtsalt akksessuaarina palju paremini.



9 comments:

  1. Tõesti ilusad ja mõnusad! Eriti padjad.

    ReplyDelete
  2. Väga lahe idee ja teostus!!! Täitsa nagu päris!
    Eriti lahe on pildiraam + pilt seal sees.

    ReplyDelete
  3. Tubli oled, väga nutikas on niimoodi patju teha!

    ReplyDelete
  4. Pudel võib ju ka oma otstarvet täites olla aksessuaar ;)

    ReplyDelete
  5. Aitäh teile toredate kommentaaride eest!

    ReplyDelete
  6. Ma veel lisan, et pildid, mis neist tegid, on väga kihvtid. Nagu sisustusajakirjast ;)
    Ja siis tahtsin veel küsida, et kuidas sa pildiraami selliseks said?
    Mul on plaanis lapse voodi sarnaselt teha, aga hetkel veel ei oska (pole jõudnud uuridagi).

    ReplyDelete
  7. See tehnika on tegelikult väga lihtne ja selle tegemiseks on mitu võimalust. Otsi Googlest, inglise keeles, ka mina leidsin nii. Täpsemalt praegu tegelikult ei kirjutaks, sest lähiajal on veel üks väike asi teha ja siis mõtlesin juba koos juhiste ja piltidega selle siia panna. Aitäh kommentaari eest!

    ReplyDelete
  8. Jääme ootama juhiseid:D.

    ReplyDelete