11 June 2010

Natuke minust

Blogimine on muutunud mulle üheks väga toredaks ajaveetmisviisiks ja mul on hea meel teistega seda jagada, kuigi endast pole ma veel midagi kirja pannud. Otsustasin natuke endast ja oma kodukohast kirjutada ja sellega oma blogi natuke isiklikumaks muuta, sest paanin rohkem enda ja oma tegemiste kohta postitusi teha. Et minu tegemistest veidi rohkem aru saada, siis on vist oluline teada, kus ma hetkel olen.


Elan Lõuna- Itaalias, Põhja- Sitsiilia ranniku lähedal asuvas imeilusal Lipari saarel. Lipari on üks seitsmest vulkaanilisest Eooli saartest ja minu koduks on see olnud viimased 5 aastat. Ainuke tegevvulkaan on praegu ainult Stromboli saarel, mis veel u kolm aastat tagasi purskas pea igapäevaselt, siis ühe suurema purske järel on ta palju rahulikumaks muutunud.




 Põhiline elatusallikas on siin turism, kus 10000 elanikuga pisike ja rahulik saar muutub suvel 70000-80000 inimesega kaoseks. Teiseks oluliseks tegevuseks on kalandus, mis siis tähendab, et toidulaual on üpriski tavalised kõikvõimalikud hõrgutised: tuunikala, mõõkkala, igas suuruses krevetid, kalmaarid, homaarid ja paljud teised mille nimedest mul õrna aimugi pole, oluline et hästi maitsevad:). 

Tuunikala


Ühesõnaga selline mõnus ja rahulik vahemere äärne elustiil värske kala, puu- ja juurviljadega; lõbusate, naeratavate, abivalmis ja kella mittetundvate inimestega :) (Jah, ka sellega harjub!).


Piltide leidmiseks oli abiks Google, sest kuna kõik on tuttav, siis pole vaja ka turistisilmadega ringi käia. Edaspidised kohalikud pildid tulevad ikka minu fotokast.

14 comments:

  1. appi kui lahe... Itaalia on minu lemmikriik ja ma olen seal ikka päris mitu korda käinud. Ükskord isegi seal kandis capri saarel loomulikult ;)

    Vahepeal kui meil lapsi vähem veel oli, siis me ikka plaanisime mitu korda sitsiaaliasse puhkama sõita....

    Siiski siiski on minu lemmiklinn siiani Rooma ;)

    ReplyDelete
  2. Rooma on tõesti ilus, aga linnadest meeldib mulle kõige rohkem Firenze.

    ReplyDelete
  3. Oi, kui kaunis elupaik!

    Käisin sel kevadel esimest korda Roomas ja olen sellest linnast vaimustunud. Elamused olid ülivõrdelised.

    Varem olen ka korra Itaalias käinud ja tookord jätsid Veneetsia ja Ravenna unustamatu mulje. Kahjuks käisime augustis ja Firenzeni jäi kuumuse tõttu sõitmata.

    Aga Itaalias mere ääres olen ma vist eelmises elus elanud. Kõik tundub seal (ka Sinu piltidel) nii kõhedusttekitavalt tuttav.

    ReplyDelete
  4. Super, et ka endast kirjutad - ja millegipärast arvasin, et elad Kanadas:-) Aga tegelikult ju unistustemaal! Ja kohalikust elust oleks küll vahva lugeda! Itaalias käisin 2 a tagasi - ja põhisihtkoht oli siis Veneetsia.

    ReplyDelete
  5. Nii toredad kommentaarid:))) Aitäh teile ja Kairi, kui sa siia tagasi vaatad, siis loeksin ka sinu blogi aga su profiili alt seda ei ole näha.

    ReplyDelete
  6. Mmm - kadedusttekitav elukoht ja tekitas kohe miljon uudishimulikku küsimust, kuid hoian ennast eestlastlikult tagasi (tegelikus elus ma nii tagasihoidlik poleks ja sa juba ägaksid mu küsitlusrahe all :)).

    ReplyDelete
  7. :))) ega ma kade pole, küsida võib alati.

    ReplyDelete
  8. Tahaks ka sellises kohas kohe elada, kõik tundub nii puhas ja soe ja oh meri ja...... meie jube Eestimaa suvi teeb juba tigedaks!

    ReplyDelete
  9. A'la - kuidas sa sinna sattusid, millega tegeled jne :)). Ilmselt kipuksid lõpuks juba liiga isiklikuks :).

    ReplyDelete
  10. Eks see amore ole, mis mägesid liigutab:))) Ja oma tegemiste kohta plaaniksin tegelikult eraldi postitusi teha, kuna eriti suvel toimub alati palju põnevat, siis siia tuleks jutt liiga pikk. Kuna minu elus on praegu väga palju toredat, siis kindlasti jagan seda ka teistega.

    ReplyDelete
  11. Väga lahe! Jään põnevusega ootama!

    ReplyDelete
  12. Mul polegi oma blogi. Kommenteerin teiste blogides, aga endal pole nii palju distsipliini, et oma blogi pidada.

    ReplyDelete
  13. Imeilus kohake ja vähemalt soe!
    Kuigi eesti on ka viimastel aastatel üsna kuumaks maaks muutunud...

    ReplyDelete
  14. Hello, you use my image "Lipari Harbour at Night" from http://www.flickr.com/photos/liebermann/414530492 without asking me, without permission, without author information and link back to me.

    I am a commercial photographer. Pirated images hurt my business.

    You are requested to add a byline to the image, that reads:

    "(C) by www.martin-liebermann.de"
    and also add a link to my webpage or the flickr.com page of the image (see above).

    Please also contact me via license@martin-liebermann.de

    Sincerely

    Martin Liebermann
    www.martin-liebermann.de
    Support my art - buy my images: zeitspuren.deviantart.com

    ReplyDelete