01 June 2010

Hubane söögituba

Siin on mõned minu lemmik söögitoad. Arvan, et igasühes neis on midagi täiesti erilist ja ainulaadset.


Tavaliselt ei panda nii palju samat värvi ühte tuppa aga see tuba näeb minu arvates küll fantastiline kõiges selles sinises välja. Mule meedib, et on kokku sobitatud erinevad siniste toonid ja mustrid kangastel. Arvan, et sellist tulemust on päris raske saavutada aga on kindlasti proovimist väärt.


Lihtne ja kaunis. Lilled on kindel ja kaunis aksessuaar igale toale aga kindlasti kõige ilusam on üks suur kimp laual.


See pilt on kindlasti tehtud sügisel. Miks mitte kasutada dekoratsioonidena igale aastaajale omast. Tumedamad toonid annavad toale soojust ja hubasust juurde.


Mulle väga meelidivad see laud ja toolid. Just selline nagu oleks maakodus, lisaks kummut kuhu panna nõud. Kindlasti annavad alati kodutunnet juurde laualina ja padjad toolidel.


Mulle meeldib idee panna laua ümber tugitoolid tavaliste toolide asemel. Juttu jätkub kauemaks.Teine tore idee on rippuv küünlaalus, saab paigaldada näiteks sinna kus lampi pole, kui on soovi paigutada teise kohta laud. Romantiline õhkkond on kindlasti garanteeritud.


Lapitehnikas laualina on kindlasti ehteks siin toas. Vähemalt siin pildil annab see mõnusa ja koduse tunde.

1 comment:

  1. Sinine on mu lemmikvärv, aga interjööris olen siiani julenud sinist kasutada ainult oma garderoobis. Järgmiseks plaanin magamistoa ühe seina helesinise teha ja kuldse ornamendi peale maalida.

    ReplyDelete