14 June 2010

Antiiksinine

Sinine ei ole üks minu lemmikvärvidest ja päris ausalt arvan ka et mujale kui poisi tuppa see ei sobigi (alati on erandeid). Kuigi üks sinine tuba võib olla ka väga ilus, on seda ikka väga raske saavutada. See on kindlasti üks eriline oskus, sobitada kokku ühe värvi erinevaid toone. Sinine nagu ka muud tugevad värvid sobivad koju pigem aksessuaaridena. Minu lemmik tooniks on antiiksinine, see on palju pehmem ja ka ilusam, selline hallisegune. Modernsesse ja minimalistlikku koju seda tüüpi sisnine väga ei sobi, kui seda just taotuslikult ei ole lisatud, aga ühte vanasse majja või maakoju kindlasti.








Pildid: Google

3 comments:

  1. Mu ämma-äia kodus on trepiaugu üks sein (st. mis on all korrusel kuni laeni) väga intensiivne sinine, selline päris elektrisinine ja selle taustal lumivalge trepp. Efekt on igatahes vägev. Ise ma poleks julenud sellist riski võtta, aga tulemus on hiilgav. See nõuab muidugi väga meisterlikku ülejäänud interjööri kujundust.

    ReplyDelete
  2. See võib küll väga lahe välja näha. Mõned inimesed kohe osavad.

    ReplyDelete
  3. Mul on tütre toa mööbel selline sinine :).

    ReplyDelete