27 May 2010

Valge ja hubane kodu

See kaunis kodu asub Stockholmi lähedal ja mis mulle siin kõige rohkem meeldib on see kodutunne. Kui paljude kaunite piltide puhul tuleb kahtlus, kas seal üldse elatakse, sest kõik tundub liiga täiuslik. Siis siin kodus on just vastupidi. Parim on siin valge kasutus, mis on Skandinaavia kodude puhul üpriski tüüpiline, aga siiski oskavad nad igakord täppi panna ja kauni ning hubase interjööi luua. Vaadake viimasel pildil kui põenev idee luua aknaaluse pingi alla koht kaminapuudele.







6 comments:

  1. Väga ilus! Nii tubli oled, et meile imeilusaid pilte otsid. Nii hea on siin unistamas käia...

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib voodiga pildi juures idee panna katusealuse orvas vastu seina öökapp/pink. Tavaliselt pannakse lihtsalt voodi vastu seina.Teen selle oma tütre toas kindlasti teoks.
    Meil on sarnane rootsipunane suvemaja, seega väga inspireerivad fotod, aitäh!

    ReplyDelete
  3. Tõesti armas koht elamiseks!

    ReplyDelete
  4. Eks ma ise samuti unistan läbi piltide.

    ReplyDelete
  5. Ma ei tea, mul ei teki mitte ühegi pildiga seda hubast kodutunnet... Olgem ausad, mitte ühelgi neist pole mingit loomulikku pooleliolevat inimtegevust. Magamistoas on seda üritatud luua voodipesuga ja alumisel korrusel tugitooli visatud pleediga, aga see katse on üsna ebaõnnestunud. Selline võiks kodu välja näha nädala sees tööpäeval, kui kedagi kodus ei ole, aga kindlasti mitte siis, kui pere majas on. Eks oleneb muidugi perest, aga minu jaoks on hubasus ikka selline, kus kõik ei ole kogu aeg selline, nagu oleks koristamine äsja lõppenud :)

    ReplyDelete
  6. No eks see tunne, nagu ka paljud teised asjad, on individuaalne. Mina näiteks tunnen ennast just siis hästi ja koduselt kui kõik on puhas ja korras. Nagu koristamine äsja lõppenud. Igale oma:)

    ReplyDelete