01 May 2010

Roosa tuba tüdrukule

Lastetuba võib olla kodu kõige põnevam tuba, sest see on ainuke ruum kus saab lapse ja ka enda lapselikku fantaasiat täielikult välja elada. Kui ühistes tubades järgid ikkagi stiilset ja rahulikku joont, siis lastetoas saab ideedel lennata lasta. Väga põnevad on temaatilised toad. Näiteks meeldib lapsele tantsida või on tal lemmik muinasjutt või hoopis tahab end tunda roosa printsessina, siis on siin piiramatult võimalusi. Tihti on puudu ainult ideedest. Siin postituses on palju kauneid roosasid tube nii väikestele, kui ka suurematele tüdrukutele

Roosa ei pea olema kinnisidee!!! (See on nii tore pilt, ma lihtsalt pidin selle siia lisama.)





















6 comments:

  1. nii ilusad! oleks ise ka väiksena mõnda sellist printsessituba tahtnud :)
    jään ootama lahedaid lastetubasid, mis sobiksid ka poistele ;)

    ReplyDelete
  2. Aitäh! Pildid kirjeldavad imehästi minu 5-aastase soove ja praeguseid unistusi - printsessid, haldjad, baleriinid ja ohtralt roosat...Hästi armas aeg ja tegelikult tunnen ennast ka nagu 5-aastane...

    ReplyDelete
  3. sama siin... minu 5-aastane küsis, et palun, kas ta saaks sellise toa nagu seal esimesel pildil on...

    ReplyDelete
  4. Tänud toredate kommentaaride eest. Mina väiksena ei osanudki sellistest tubadest unistada. Tahtsin ainult oma, polnud vahet kas roosa või roheline. Vähemalt on mul praegu neid mitu:)

    ReplyDelete
  5. Jah, nõuka ajal ei osanud millestki sellisest isegi und näha.

    ReplyDelete
  6. Sooviksin teada, kust on võetud nr.5 pilt (Barbie voodi, kirjutuslaud, tool, kummut, nagi)? Olen just sellist voodit/komplekti otsinud oma lapsele väga-väga pikalt. On seesugused tooted Eestis (või Baltikumis) müügil?

    ReplyDelete