18 May 2010

Kodus

Ma imetlen inimesi, kes oskavad ja tahavad elada vähesega, kes ei sõltu asjadest.


Kelle kodu on värske ja õhuline ja keda ei piira üleliigne. Kodu ei ole täis tuubitud ja igal asjal on oma koht. Samal ajal on nende kodu täis soojust ja mugavust ja on olemas see kodutunne.


Ma üritan oma koju mittevajalikke asju osta, isegi kui mulle mingil heltkel see väga vajalik tundub olevat. Millegi pärast aga asjad ikkagi kogunevad, olenemata sellest, et ma otsast kogu aeg ära visata üritan. Samas, mõned impulssiivsed ostud on aeg ajalt ikka lubatud. 


Ma tahan jõuda sinna, et mu kodus on ainult olulised ja mulle kallid asjad, esemed millega mulle meenub midagi.


Loomulikult nähes kaunist laualampi, vaasi või küünlajalga tundub mulle, et mul on just see puudu. Tihti ma annangi alla, aga olen õppinud oma tahtmisi kontrolli alla hoidma.


Raamatutega on muidugi teine lugu, sest ühes kodus ei saa neid kunagi liiga palju olla. Minu pisike raamaturiiul on juba ammu alla andnud nii et ma üritan sealgi oma parimat anda. Raamat ei ole muidugi mingi tarbeese, vaid midagi hingele. Hea ramatu võtad ikka ja jälle kätte ja parimal kokkaraamatul lehed juba narmendavad.


Kodu kallis kodu!!!

3 comments:

  1. Tere, Anne-Mai! Olen Sinu blogi uus lugeja ja saabusin siia "Mina ja mu väike pere" ehk Krista blogi kaudu. Su blogi on fantastiline! Aitäh jagamast! Olin ammu mõelnud, et Eesti keeles ei olegi sellist mõnusat sisustusblogi, aga näed on ja veel nii mõnus! Kas Sa elad ka Eestis või postitad kusagilt kaugelt? (Sellele isiklikule küsimusele ei pea muidugi vastama.)
    Palju jaksu ja inspiratsiooni Sulle blogi tegemisel!
    Kairi (Tallinna lähedalt peaaegu maalt)

    ReplyDelete
  2. Postituse teema kohta tahtsin öelda, et mulle ka väga meeldivad täistuupimata kodud. Muuhulgas teevad nipsasju täis pinnad mind närviliseks. Meie oma kodus üritan asju pidevalt vähendada. Õnneks on nüüd taaskasutuskohti, kuhu ära anda asju, mida kellelgi võib veel vaja minna. Niisama ära visata ma ei taha, sest prügi tekib niigi uskumatult palju.
    Viimasel ajal olen raamatute ja sisustusajakirjade ostmist ka kõvasti piiranud, sest nad lihtsalt võtavad ruumi ja avastasin kodu lähedalt suurepärase raamatukogu, kus suure valiku hulgas on ka välismaiseid sisustus- ja arhitektuuriraamatuid.

    ReplyDelete
  3. Aitäh Kairi nii toredate komentaaride eest. Sellised kommentaarid annavad alati palju motivatsiooni juurde.

    ReplyDelete