29 April 2010

Kevadine peolaud







5 comments:

  1. Tunnen nartsissi lõhna - täna nuusutasin kollaseid nartsisse, aga sellised valged lõhnavad veel paremini....mu ema aias õitsevad need alati juunis...

    ReplyDelete
  2. Mäletan jah nende valgete lõhna, käisin isegi neid aias nuusutamas.

    ReplyDelete
  3. ma nüüd käin seda blogi iga päev vaatamas...ok tegelikult siis kui postitus tuleb :)
    äkki tohiks tellida... mul kolm tüdrukt ja äkki sa viitsid teha roosadest tüdruku tubadest postitust :)

    valgetest elutubadest ka ;)

    Aitäh!

    ReplyDelete
  4. Krista, vaatan oma kaustad läbi ja panen pildid mõne aja pärast üles.

    ReplyDelete
  5. Kristalt väga lahe palve - mul sama soov - kuigi mul jaksu hetkel koduste muudatuste jaoks ei ole - aga unistada ju ikka alati tuleb:-)

    ReplyDelete