19 March 2010

Shabby Chic


Täna tahan ma kirjutada ühest minu lemmikstiilist, milleks on Shabby Chic. Seda iseloomustab eelkõige valge mööbel, mis on vana ja kulunud. Isegi kui asi on uus, on see sellises tehnikas värvitud, et tunduks olevat vana asjaga. Samuti kasutatakse rauda, näiteks vana valgeks värvitud raudvoodi. Kangastest on kasutusel linased ja muud vanana tunduvad kangad. Palju kasutatakse lillede ja eriti roosimotiividega kangaid. Shabby interjöörid on alati väga hubased. Vaasides on alati lilled, valgustitena vanad lühtrid. Kuigi lõpptulemus on väga ilus, on seda minu arvates päris raske saavutada. Eestis võib päris keeruline olla just neid esemeid leida, aga hea otsimise ja kombineerimisega võib täiest sellises stiilis kodu saada.
Shabby Chic on erilisest populaarne Ameerikas, kust see sai alguse alles 1989. Shabby loojaks on naine nimega Rachel Ashwell, kellel on terve armee järgijaid. Keda huvitavad rohkem tema interjöörid, siis tema raamatuid saab osta ka Amazonist. Shabby Chic on küllaltki popularne ka Euroopas, eriti Inglismaal. Kujutan ette kui mõnusad on need nädalavahetuse maalaadad kuskil Inglismaa, Itaalia või Lõuna-Prantsusmaa külas. Mujal maailmas on sellised laadad, kus müüakse enda vanu asju, väga populaarsed. Võib leida tõelisi pärle kodu jaoks.
Nautige neid kauneid interjööre! Kahjuks on enamustel piltidel allikad teadmata, sest need on mul lihtsalt aja jooksul kogunenud, ennem blogi pidamist.


















2 comments:

  1. Jah, see on üks ka minu suuri lemmikstiile ja isegi mu 13 aastane tütar fännab raudvoodeid ning kristall-lühtreid :).

    ReplyDelete
  2. Su tütrel on väga hea maitse :).

    ReplyDelete