11 February 2010

Martha Stewarti köök


Siin on üks vapustavalt ilus köök, mis asub ühes
paljudest Martha Stewarti kodudest.

Mulle jäi kohe silma see uks. Kindlasti viib ta
kaunile terrassile, kus on mõnus hommikukohvi
juua. Väga meeldivad need istmed/pukid köögisaare
ääres. Hea lisa köögile ja samas lihtsa disainiga.


Kui hea koht pottide jaoks, kõik on kohe käe
ulatuses. Effekt seda suurem, et potid on enam
vähem ühe suurused ja samast materjalist. Teine
hea idee on köögisaare all olevad riiulid nõude
jaoks. Nad on küll silma alt ära aga siiski kohe
kättesaadavad.


Ühes köögis ei ole tööpinda arvatavasti kunagi
liiast.


Mulle väga meeldivad lahtised riiulid köögis, hea
näidata oma nõusid. Loomulikult, kui nad on
nii kokkusobivad ja kaunid kui sellel pildil. Ühest
õigest köögist ei ole ka puudu espresso masin. Kes
ei jooks ühe hea cappuccino hommikul?


Toidunõud 20-le? Ei jää puudu ka kui suurem pidu
kodus on. Need nõud on midagi sellist nagu endalegi
tahaksin. Lihtsad ja ilusad, sellised natuke vanaaegsed.


Kui on suurem köök, siis võib sinna paigutada
ka ühe töönurga arvutiga kust on hea kohe
retsepte leida. Telekas köögis on minu jaoks väikese
küsimärgiga, aga mõnele võib hommikukohvi
juurde päris meeldida.


Ma olen alati tahtnud kööki, kus kraanikauss on akna
all, just sellist nagu pildil.

No comments:

Post a Comment